1. . Reklamaatio-oikeus
        6.1. Verkkokauppa vastaa tuotteen sopimuksenmukaisuudesta ja virheistä, jotka ilmenevät kahden vuoden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Ensimmäisten kuuden kuukauden aikana oletetaan, että virhe on ollut olemassa jo luovutushetkellä, ellei toisin todisteta.
        6.2. Asiakkaan on ilmoitettava virheestä viimeistään kahden kuukauden kuluessa sen havaitsemisesta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@keksimuotit.fi.
        6.3. Verkkokauppa ei vastaa virheistä, jotka ovat syntyneet tuotteen luovutuksen jälkeen asiakkaalle.
        6.4. Mikäli tuotteessa on virhe, josta Verkkokauppa vastaa, se korjataan tai vaihdetaan. Jos tämä ei ole mahdollista, maksetaan asiakkaalle takaisin kaikki kauppaan liittyvät maksut.
        6.5. Verkkokauppa vastaa asiakkaan reklamaatioon kirjallisesti tai sähköisesti 15 päivän kuluessa

       

        1. 7. Henkilötietojen käsittely
          7.1. Verkkokauppa käyttää asiakkaan antamia henkilötietoja (nimi, puhelinnumero, osoite, sähköposti, pankkitiedot) ainoastaan tilauksen käsittelyyn ja tuotteen toimittamiseen.
          7.2. Verkkokauppa lähettää uutiskirjeitä ja tarjouksia asiakkaan sähköpostiin vain, jos asiakas on antanut siihen suostumuksensa.
          7.3. Asiakas voi peruuttaa uutiskirjeiden ja tarjousten vastaanottamisen milloin tahansa ilmoittamalla siitä sähköpostitse tai seuraamalla sähköpostissa olevia ohjeita.

         

          1. Riidanratkaisu

        8.1. Mikäli asiakkaalla on huomautettavaa verkkokaupan toiminnasta, tulee hänen ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@keksimuotit.fi.
        8.2. Jos asiakas ja Verkkokauppa eivät pääse asiassa sovintoon, asiakkaalla on oikeus kääntyä Viron kuluttajariitalautakunnan (Tarbijavaidluste komisjon) puoleen. Lautakunta on toimivaltainen ratkaisemaan asiakkaan ja Verkkokaupan välisestä sopimuksesta aiheutuvia riitoja. Valituksen käsittely lautakunnassa on maksutonta.

        [/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

         

          1. Myyjän tiedot

        Verkkokaupan www.keksimuotit.fi  (jäljempänä Verkkokauppa) omistaa diLusso OÜ (rekisterinumero 16333784) osoite Supluse pst. 4, Tallinn 11911, Viro. Yritys on rekisteröity Virossa ja toimii Viron lakien mukaisesti.

         

          1. Myyntisopimuksen voimassaolo, tavara- ja hintatiedot

        2.1. Myyntiehdot koskevat tuotteiden ostamista Verkkokaupasta.
        2.2. Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat on ilmoitettu euroissa ja ne näkyvät tuotetietojen yteudessä. Hintoihin lisätään mahdolliset toimituskulut. Yritys ei ole arvonlisäverovelvoillinen, joten hintoihin ei lisätä arvonlisäveroa.
        2.3. Tuotteiden hinnat ja saatavuus voivat muuttua ilman ennakkoilmoitusta. Mikäli asiakas on tehnyt tilauksen ennen hinnanmuutosta, sovelletaan tilaushetkellä voimassa ollutta hintaa.
        2.4. Tuotekuvaukset ja kuvat löytyvät tuotteen omalta sivulta. Kuvat ovat havainnollistavia.
        2.5. Verkkosivuston kuvien ja tuotetietojen tekijänoikeudet kuuluvat diLusso OÜ:lle. Sisällön kopiointi ja uudelleenkäyttö on kielletty ilman diLusso OÜ:n kirjallista lupaa.
        2.6. Verkkokauppa pidättää oikeuden muuttaa myyntiehtoja. Muutokset julkaistaan verkkosivustolla www.keksimuotit.fi.

         

          1. Tilauksen tekeminen

        3.1. Lisää haluamasi tuotteet ostokoriin, täytä vaaditut tiedot ja valitse toimitustapa.
        3.2. Maksu suoritetaan pankkilinkin, korttimaksun tai muun maksupalvelun kautta. Maksujen välittäjänä toimii Montonio Finance UAB.
        3.3. Sopimus astuu voimaan, kun maksu on vastaanotettu Verkkokaupan tilille.
        3.4. Mikäli tilattua ei voida toimittaa, asiakkaalle ilmoitetaan asiasta mahdollisimman pian ja maksettu summa palautetaan, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa.
        3.5. Maksuja voidaan suorittaa Viron pankkilnkkien kautta tai luottokortilla.  diLusso OÜ välittää maksun suorittamiseen tarvittavat henkilötiedot valtuutetulle käsittelijälle, Montonio, joka toimii maksunvälittäjänä. Maksu on mahdollista vain euroissa ja käytössa ovat seuraavat pankkien maksulinkit:

        Nordea, Danske Bank, N26, Handelsbanken, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Säästopankki, Ålandsbanken, OP, S-Pankki

        3.6. Tekemällä tilauksen Verkkokaupassa asiakas vahvista tutustuneensa myyntiehtoihin ja hyväksyy ne.

         

          1. Toimitus

        4.1. Tuotteita toimitetaan vain Suomeen, ellei toisin ole sovittu.
        4.2. Toimituskulut maksaa asiakas, ja ne näkyvät valitun toimitustavan yhteydessä kassalla. Toimituskumppanina toimii Itella Estonia OÜ, ja tilaukset voidaan toimitta Itella Smartpost-pakettiautomaatteihin. Pakettiautomaatti valitaan kassalla.
        4.3. Suomen toimitukset toimitetaan yleensä 5–10 arkipäivän kuluessa tilauksen vahvistamisesta.

         

          1. Peruuttamisoikeus

        5.1. Asiakkaalla on oikeus peruutta Verkkokaupassa tehty sopimus 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
        5.2. Peruuttamisoikeus ei koske yritysasiakkaita.
        5.3. Räätälöidyillä tuotteilla (esim. tuotteet, jotka on valmistettu asiakkaan valintojen mukaisesti) ei ole 14 päivän peruuttamisoikeutta, ellei tuote ole virheellinen tai vastaa tilausta.
        5.4. Tuote voidaan palauttaa vain, jos sitä ei ole käytetty muulla tavoin kuin sen ominaisuuksiin ja toimintaan tutustumiseksi samalla tavalla kuin se olisi mahdollista fyysisessä myymälässä. Jos palautettava tuote on käytön jälkiä tai vahingoittunut, Verkkokaupalla on oikeus vähentää palautettavaa summa tuotteen arvon alenemisen mukaisesti.
        5.5. Palautusta varten asiakkaan tulee lähettää sähköpostitse ilmoitus osoitteeseen kontakt@keksimuotit.fi viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Ilmoitukseen tulee merkitä laskun numero, nimi, osoite, puhelin, sähköposti, pankkitili, tuotekoodi tai nimi sekä määrä.
        5.6. Palautuskustannukset maksaa asiakas, paitsi jos palautuksen syy on se, että tuote ei vastaa tilausta (esim. väärä tai viallinen tuote).
        5.7. Rahat palautetaan 14 arkipäivän kuluessa peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta. Verkkokauppa voi pidättäytyä maksun palauttamisesta, kunnes se on vastaanottanut palautettavan tuotteen tai asiakas on toimittanut todisteen sen palauttamisesta.
        5.8. Jos asiakas on valinnut Verkkokaupan tarjoamasta edullisimmasta normaalista toimitustavasta poikkeavan tavan, Verkkokauppa ei ole velvollinen palauttamaan ylimeneviä toimituskuluja.
        5.9. Verkkokaupalla on oikeus peruuttaa kauppa ja vaatia tuotteen palauttamista, jos hinta on selvästi virheellinen (merkittävästi alle tuotteen markkinahinnan).

         

          1. . Reklamaatio-oikeus
            6.1. Verkkokauppa vastaa tuotteen sopimuksenmukaisuudesta ja virheistä, jotka ilmenevät kahden vuoden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Ensimmäisten kuuden kuukauden aikana oletetaan, että virhe on ollut olemassa jo luovutushetkellä, ellei toisin todisteta.
            6.2. Asiakkaan on ilmoitettava virheestä viimeistään kahden kuukauden kuluessa sen havaitsemisesta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@keksimuotit.fi.
            6.3. Verkkokauppa ei vastaa virheistä, jotka ovat syntyneet tuotteen luovutuksen jälkeen asiakkaalle.
            6.4. Mikäli tuotteessa on virhe, josta Verkkokauppa vastaa, se korjataan tai vaihdetaan. Jos tämä ei ole mahdollista, maksetaan asiakkaalle takaisin kaikki kauppaan liittyvät maksut.
            6.5. Verkkokauppa vastaa asiakkaan reklamaatioon kirjallisesti tai sähköisesti 15 päivän kuluessa

         

          1. 7. Henkilötietojen käsittely
            7.1. Verkkokauppa käyttää asiakkaan antamia henkilötietoja (nimi, puhelinnumero, osoite, sähköposti, pankkitiedot) ainoastaan tilauksen käsittelyyn ja tuotteen toimittamiseen.
            7.2. Verkkokauppa lähettää uutiskirjeitä ja tarjouksia asiakkaan sähköpostiin vain, jos asiakas on antanut siihen suostumuksensa.
            7.3. Asiakas voi peruuttaa uutiskirjeiden ja tarjousten vastaanottamisen milloin tahansa ilmoittamalla siitä sähköpostitse tai seuraamalla sähköpostissa olevia ohjeita.

         

          1. Riidanratkaisu

        8.1. Mikäli asiakkaalla on huomautettavaa verkkokaupan toiminnasta, tulee hänen ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@keksimuotit.fi.
        8.2. Jos asiakas ja Verkkokauppa eivät pääse asiassa sovintoon, asiakkaalla on oikeus kääntyä Viron kuluttajariitalautakunnan (Tarbijavaidluste komisjon) puoleen. Lautakunta on toimivaltainen ratkaisemaan asiakkaan ja Verkkokaupan välisestä sopimuksesta aiheutuvia riitoja. Valituksen käsittely lautakunnassa on maksutonta.